تحلیل صنعت

با در نظر گرفتن صنعت، 10 بخش برتری که می‌توانند بیشترین سود را از استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ ببرند، بانک‌ها و اوراق بهادار، ارتباطات و رسانه‌ها، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، تولید، بیمه، تجارت مصرف‌کننده، حمل‌ونقل، انرژی و ورزش هستند.

در سال های اخیر، رشد تصاعدی در حجم داده های تولید شده توسط مشاغل در سراسر جهان وجود داشته است. چندین کسب و کار بینش هایی را از داده های جمع آوری شده به دست می آورند
تصمیمات بهتر، زمان واقعی و مبتنی بر واقعیت. این امر به ویژه به افزایش تقاضا برای راه حل های تحلیلی پیشرفته برای مدیریت داده ها و تصمیم گیری استراتژیک تبدیل شده است.

بسیاری از شرکت‌ها در بحبوحه همه‌گیری COVID-19 راه‌حل‌های تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی را برای جذب مشتریان از طریق کانال‌های دیجیتال و مدیریت زنجیره‌های تامین بزرگ و پیچیده اتخاذ کرده‌اند. علاوه بر این، همه گیری استفاده از فناوری های پیشرفته مانند داده کاوی، شبکه های عصبی مصنوعی و تجزیه و تحلیل معنایی را در چندین کسب و کار افزایش داده است.

شرکت آتیه سازان آرمین، مفتخر است تا با استفاده از پیشرفته ترین متدهای تجزیه و تحلیل داده، بهترین موارد را برای تحلیل اوضاع گذشته و حال تجارت شما و نیز بهترین راه کار را برای آینده تجارت شما ارائه دهد.

دسته‌ها

نوشته‌های تازه