کسب و کار

مشاوره تجزیه و تحلیل داده ها یکی از سریع ترین حوزه های در حال رشد در صنعت است. پیشرفت های فناوری در بیست سال گذشته انفجاری از داده ها را ایجاد کرده است. ارزش شرکت‌های مشاوره مدیریت این است که می‌توانند این داده‌ها را به بینش‌های ارزشمند تبدیل کنند و یک مزیت رقابتی برای مشتریان خود ایجاد کنند.
مشاوران تجزیه و تحلیل داده شرکت آتیه سازان آرمین به شرکت ها کمک می کنند تا تصمیم گیری مبتنی بر واقعیت را در اعماق سازمان خود تعبیه کنند. این شرکت به صورت آماری فعالیت خواهد کرد
و مشاوره و راه حل تجزیه و تحلیل داده ها را در طیف گسترده ای از راه حل های تجزیه و تحلیل داده با کیفیت بالا را ارائه می دهد که مطابق با نیازهای مشتریان، سفارشی شده است. ماموریت آن این است که داده های شرکت شما را جمع آوری کرده و مشاوره تحلیلی با استفاده از قدرت فناوری برای ساختن آینده بهتر برای مشتریان، همکاران و جوامع، در ارائه خدمات تاثیرگذارتر در کسب و کار و انتخاب بهترین راه کار برای کارفرمای خود پیشنهاد می کند.

شرکت آتیه سازان آرمین، بر اساس شبکه ای که آقای حسن بارانی زاده قبلاً در این صنعت ایجاد کرده است، مشاغل ساخت و ساز، بهداشتی و درمانی و… را به عنوان بخش های اولیه خود هدف قرار خواهد داد. شرکت آتیه سازان آرمین پس از دستیابی به اهداف اولیه و جذب مشتریان ثابت در صنایع مذکور، فعالیت خود را به سایر صنایع نیز گسترش خواهد داد.

دسته‌ها

نوشته‌های تازه